Ok.Ru'dan programsız video nasıl indirilir? (Resimli Anlatım)

Ok.Ru son zamanlarda çok kullanılan bir Rusya menşeli video barındırma sitesi. Hal böyle olunca bazen internet olmadığında izlemek için video indirmemiz gerekebiliyor. Ok.Ru'dan programsız video indirmenin çok kolay bir yolu var.


Adım 1: İzlediğimiz videoyu başlattıktan sonra sağ üstteki "Bağlantı" simgesine tıklayın.


Adım 2: Karşımıza bir video bağlantısı çıkacak. Bu bağlantıyı aşağıdaki "Bağlantıyı kopyala" butonuna tıklayarak veya işaretleyip sağ tıklayarak kopyalayalım

Adım 3: Aldığımız linki adres çubuğuna "ok.ru"yu "m.ok.ru"ya çevirerek yapıştıralım.
Örneğin link ok.ru/video/videobaglanti şeklindeyse adres çubuğuna m.ok.ru/video/videobaglanti yazalım.


Adım 4: Karşımıza sitenin mobil versiyonu çıkacak. Şimdi videoyu başlatalım ve videonun ilk karesi açılınca videoyu durduralım.

Adım 5: Videoyu durdurduktan sonra videonun üzerinde bir noktaya sağ tıklayıp "Video olarak kaydet..." seçeneğine tıklayalım.

Adım 6: Videoyu indireceğimiz konumu belirledikten sonra artık videomuz hazır.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.